wedding vows 结婚宣言


我娶你做我的妻子。我愿对你承诺,
I take you to be my wedded wife.




我愿对你承诺,从今天开始,无论是顺境或是逆境,

To have and to hold,
from this day forward, for better, for worse, for richer, for poorer,

富有或贫穷,健康或疾病,我将永远爱你、珍惜你直到地老天长。

in
sickness or in health, to love and to cherish 'till death do us part.

我承诺我将对你永远忠实

And hereto I pledge you my faithfulness.


0 comments: