yo2ng&yin

结婚是人生的大事。
听着新娘子说着要我帮她做个礼物送给她的达令。
心也暖暖的,幸福满满的。

可能是缘份吧,这女生刚好和我同姓,因为我们的姓是少数姓,要遇见真的不容易。
而且她又和我一样,是怡保人,又和我同岁,所以聊起来也很好聊。

她是个很sweet的女孩,所以也帮她做的sweet sweet的造型。
想做一个童话的主题,就做了一个城堡阳台背景。
把sweet的感觉提升到顶点。

Marriage is a big event in our life.
Listening to the bride said want me to help her to make a gift for her Darling,
I can feel the sweetness and happiness.

It may be fate, this girl has the same surname with me, due to our surname is very rare, so it is not easy to meet one's who have the same surname.
And she also come from Ipoh! and same age with me, so we have a very good chat.

She is a very sweet girl, she want me to make it in a sweet theme too.
So i wanted to make a fairy tale feeling, I make a castle as background.
Make it have a super duper sweet feeling!





sweet。幸福。

4 comments:

Yin said...

哈哈~~真的谢谢你哦!我真的很喜欢~ ^^
我hubby也很喜欢,未来将会挂在我们的小小新房里~~ :)

喜欢你的作品,要加油哟! ~

希尔维娅 said...

half-lemon,

i like this.

之前跟你提过我也要订制一对新人给自己,不过我还在等我的婚纱照出炉,看看有没有能做样本的,但应该要到五月底才会好,到时候再联络你,k?

顺道一提,我很喜欢greece的风景,渴望到那儿去度蜜月, 但要等存够$$$才说。我想要的背景是那儿的话,应该没问题吧?! ^^

eg: www.mskydream.com/travelogue/greece/santorini/oia/album_ch/slides/P5070044.html

laimun said...

希尔薇亚,
没问题啊,是哦,说着说着,这么快就到5月了。
可以啊,但是要research一下greece咯,你可以email我,我们可以在那边慢慢聊。;)

cindy said...

Laimun,

Hi, i also come fm Ipoh wow...super love your creative.